ROCKABYE

08:34:00

Witajcie kochani :)

Dziś pojawiła się kolejna stylizacja. Tym razem coś dla osób, które cenią sobie luz i wygodę. Czarną, skórzaną ramoneskę połączyłam z klasycznymi jeansami. Aby look nie był zwykły i nudny postanowiłam do stylizacji dobrać czarny sweterek z bardzo modnym w tym sezonie wiązaniem na dekolcie oraz sportowe buty na koturnie. Całość prezentuje się z lekką nutą ostrego charakteru. Już sama kurteczka robi duże wrażenie. Mam nadzieję, że ten Outfit przypadnie Wam do gustu. Buziaki :***


SPODNIE - SH
SWETEREK - SH
KURTKA - SH 
BUTY - TANI BUTIK 


 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Szczerze mówiąc to nie wiem czemu takie zdjęcie wstawiłaś(6) troszke niesmaczne, ale look super! lubie takie luzne :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Te tramposzki mi się podobają! Bardzo lubię taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, jednak zdjęcie z tym paluszkiem mogłaś sobie odpuścić, troszkę, to infantylne zachowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look, od zawsze podobały mi się trampki na koturnach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska zawsze wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, wszystko idealnie trafia w mój gust :D Super look :) Bluzka najlepsza :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja
    Pozdrawiam :)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerń w takim zestawieniu. Bardzo ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ty szczuplutka :) !
    Super wyglądasz, bardzo ładne buty i kurteczka!
    Obserwuję, czekam na kolejne wpisy :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! A ty jesteś po prostu piękna! :D Zapraszam do mnie: red-eyeliner007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się bluzeczka i kurteczka ;) wszystko fajnie do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM