W MARYNARSKIM STYLU

10:35:00

Witajcie ponownie :)

Dziś przygotowałam dla Was kolejną stylizację modową w stylu marynarskim. Ten styl zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Zawsze miałam jakiś sentyment do ubrań i dodatków w paski. Taki look kojarzy mi się z wakacjami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Piękną, szarą koszulę połączyłam z asymetryczną spódniczką w paski. Do tego zestawu dobrałam czarne, wiązane sandały na lekkiej koturnie, niebiesko-szarą listonoszkę oraz elegancki choker. Look jak najbardziej dla osób, które cenią sobie wygodę a zarazem elegancję. 


KOSZULA - SH
SPÓDNICZKA - PEPCO
BUTY - SH
CHOKER - BUTIK MANILLA 


 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Wiosna coraz bliżej więc paski będą idealne :) zresztą ja bardzo lubię paski :)
    Tak po za tym to miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka mega mi się podoba!
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM