WALENTYNKOWY LOOK

11:28:00

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam look idealny na Walentynki. Delikatne barwy idealnie współgrają z całością, a pudrowy róż to ostatnio mój ulubiony kolor, który pasuje praktycznie do wszystkiego. Białą koszulę połączyłam z jasnymi jeansami, które nadają stylizacji charakteru. Do tego zestawu dobrałam również mój ulubiony szal w odcieniach szarości i różu, trampki za kostkę oraz cudowną torebkę w identycznych kolorach co szal. Myślę, że taki zestaw na pewno przypadnie Wam do gustu jeśli lubicie delikatne odcienie i barwy. Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia. Buziaki :****


KOSZULA - SH
SPODNIE - SH 
BUTY - SH 
TOREBKA - FASHION WORLD 
SZAL - TANI BUTIK 


 

You Might Also Like

12 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM