BLACK & WHITE

08:55:00

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację dla osób, które cenią sobie elegancję i wygodę. Białą, prążkowaną bluzeczkę połączyłam z czarną, rozkloszowaną spódniczką. Do tego zestawienia nie mogło zabraknąć czarnych sandałków na szpilce, rockowej kamizelki i ozdobnego chokeru. Mam nadzieję, że ten Look przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 


BLUZKA - TANI BUTIK 
KAMIZELKA - SH
SPÓDNICZKA - SH
BUTY - DEICHMANN
CHOKER - ALLEGRO 

 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. ładnie ładnie!! Lubię tutaj zaglądać :) uwielbiam Cię z chokerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło słyszeć takie słowa.

      Usuń
  2. Super stylóweczka :) piękna toaletka i komódka <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM