PINKIE PIE

21:13:00

Witajcie kochani :) 

Jak zapewne wiecie uwielbiam pastelowe kolory a w szczególności pudrowy róż, który idealnie łączy się z szarością. To moje ulubione połączenie kolorystyczne tego sezonu. Aby zima nie była nudna, trzeba nadać jej kolorowych barw. W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję Wam moją ulubioną pudrową kurteczkę, którą połączyłam z ciemnymi jeansami i szarymi botkami. Do tego zestawienia nie mogło zabraknąć szala w kratę, pudrowej torby oraz ciepłej, zimowej czapki. Delikatności dodaje szary sweterek w stylu hiszpanki z koronką i choker ze złotą blaszką, których za bardzo nie widać w stylizacji ( ale zapewne pojawią się w jeszcze nie jednej stylizacji ). Mam nadzieję, że taki delikatny, pastelowy look przypadnie Wam do gustu. Komentujcie i obserwujcie kochani. 


KURTKA - SINSAY 
SPODNIE - YUPS
SWETEREK - YUPS
CHOKER - YUPS 
BUTY - DEICHMANN 
TOREBKA - FASHION WORLD 
SZAL - TANI BUTIK 
CZAPKA - TANI BUTIK 


 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ładnie Ci w tych kolorach, widać że je lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje do Ciebie pudrowy różowy ;)
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM