POWDERED JACKET

09:41:00

Witajcie kochani :) 

Przybywam do Was z kolejną stylizacją modową, w której zaprezentuję Wam bardzo wygodny a zarazem elegancki look. Szarą, prążkowaną bluzeczkę połączyłam z jasnymi jeansami, które dodają stylizacji odpowiedniego uroku. Aby całość nie była nudna dołączyłam do niej również piękną, pastelową ramoneskę, czarne asymetryczne szpilki oraz małą torebkę z uroczymi pomponami. Choker nadaje stylizacji charakteru i komponuje się w tym zestawieniu idealnie. Mam nadzieję, że taki Look przypadnie Wam do gustu. 


SPODNIE - SH
KURTKA - SINSAY 
BUTY - DEICHMANN 
CHOKER - ALLEGRO 
TOREBKA - ZALANDO 


 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Śliczny outfit, taki stonowany :) Myślę, że pasowałby każdemu
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nawet :) śliczne pazurki i ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczuplutka :)
    Super stylizacja, świetne są te jeansy :)
    Miłego dnia kobiet! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Po ciąży jesteś taka szczupła? Jakim cudem? o.O Wszystkie moje znajome, które to przeszły są jak bańki. Więc naprawdę wow. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet po dwóch ciążach :) widocznie taka moja natura

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM